WoMM, czyli Word of Mouth Marketing, zwany jest czasem także whisper marketingiem, Buzz Marketingiem lub Marketingiem Szeptanym. Nazwa whisper marketing dość precyzyjnie określa jednak na czym polega ten sposób komunikacji. Jest to forma promocji, oparta o wymianę zdań i doświadczeń pomiędzy klientami.

WoMM posiada wiele zastosowań i może być wykorzystywany zarówno w działaniach promocyjnych, informacyjnych jak i antykryzysowych. Jego skuteczność polega na inspirowaniu klientów do wyrażania swojej opinii w odpowiednio przygotowanych i moderowanych przez nas dyskusjach. Dla konsumenta (lub potencjalnego klienta) opinia innych jest cenna i wiarygodna. Często to na jej podstawie podejmuje decyzję. Wiele firm używa działań z zakresu Word of Mouth Marketing również do promocji, wypowiadając się jako eksperci doradzają klientom na forach lub są polecani przez innych użytkowników. Dodatkową zaletą stosowania WoMM-u jest tworzenie przestrzeni do dyskusji, w których firma może komunikować się z klientami i reagować na ich problemy – również kiedy pojawi się negatywna opinia konsumenta o firmie, produkcie lub jej usługach. Kluczowym elementem działań WoMM jest przygotowanie odpowiedniej strategii oraz jej wdrożenie. Dobra strategia kampanii WoMM wymaga indywidualnej analizy obecnego wizerunku firmy, działań konkurencji, oraz potencjału do prowadzenia działań w danej branży. Efektami skutecznego Word of Mouth Marketingu są między innymi poprawa wizerunku, zwiększenie rozpoznawalności oraz realne przełożenie na pozyskanie nowych klientów poprzez nawiązanie z nim interakcji.

Real Time WOMM – WoMM w Czasie Rzeczywistym

Real Time WoMM (czyli WoMM w Czasie Rzeczywistym) to działanie wykorzystujące monitoring Internetu do natychmiastowego pozyskiwania informacji gdzie w danej chwili toczy się dyskusja na dowolny temat i wykorzystanie tych informacji do prowadzenia działań Word of Mouth Marketing. W dzisiejszych czasach czas reakcji jest sprawa kluczową praktycznie w każdej branży. Szczególne znaczenie ma on jednak w przypadku Internetu. W działaniach każdej firmy czas reakcji może stać się sprawą kluczową. Usługa Real Tome WoMM umożliwia praktycznie natychmiastowe działanie zarówno przy wsparciu kampanii promocyjnych jak i działań antykryzysowych. Jesteśmy w stanie szybko zidentyfikować istotne miejsca pomóc w promocji i rozwiązaniu problemów.   |  Masz Pytania >> Skontaktuj się z Nami <<

Kampania WoMM – oferta

Kampania WoMM powinna być zawsze dopasowywana indywidualnie do każdego klienta i jego działalności. Zarówno oferta WoMM jak i strategia kampanii WoMM nie może być szablonowa. Należy zawsze przeprowadzić analizę i dostosować kampanię do obecnej sytuacji w Internecie. Ustalenie odpowiedniej strategii działania zależy od wielu czynników, takich jak rodzaj produktu / usługi, obecny wizerunek firmy, sytuacja rynkowa oraz strategia sprzedażowa. Wybór przestrzeni do działa z zakresu Word of Mouth Marketing wymaga przeprowadzenia analizy wizerunku, obecności produktu / usługi w Internecie oraz analizy konkurencji. Dlatego przygotowywanie oferty WoMM poprzedzamy zawsze taką analizą, na jej podstawie przygotowujemy indywidualną ofertę szyta na miarę.  |  Masz Pytania >> Skontaktuj się z Nami <<

WOMM – Korzyści:

  • zwiększenie obecności w Internecie
  • nawiązanie rozmowy z klientami
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • poprawa wizerunku w Internecie
  • działanie antykryzysowe
  • ochrona wizerunku w Internecie
  • ochrona przed konkurencją
  • zwiększenie świadomości klientów

Interesują Cię nasze usługi?

Powiązane usługi

WoMM na Facebook

Usuwanie Negatywnych Opinii

Usuwanie Linków z Google

Monitoring Opinii w Internecie