Audyt wizerunkowy jest działaniem polegającym na niezależnej ocenie wizerunku firmy, osoby, marki w przestrzeni internetowej. Audytowi wizerunku poddane są wszystkie kanały komunikacji elektronicznej (fora, blogi, portale, social media). Dzięki precyzyjnym narzędziom analitycznym oraz pracy naszych ekspertów tworzony jest raport wizerunku w Internecie zawierający statystyki ilościowe i jakościowe wypowiedzi, miejsca ich występowania oraz listę wypowiedzi. Audyt wizerunku pozwala określić ogólne postrzeganie analizowanego tematu w sieci oraz zidentyfikować obecne i potencjalne zagrożenia, określić miejsca zapalne oraz tematy, wokół których toczą się najistotniejsze dyskusje. Określa także ścieżki jakimi internauci docierają do informacji na dany temat.

Audyt Wizerunkowy Korzyści:

  • Audyt wizerunku w Internecie umożliwia zdobycie pełnej wiedzy na temat wizerunku w sieci, a więc postrzegania działalności w przestrzeni internetowej
  • Znacząco ułatwia budowanie strategii antykryzysowej oraz radzenie sobie z obecnymi kryzysami.
  • Umożliwia skuteczne budowanie strategii marketingowej i analizę skuteczności obecne wykorzystywanych kanałów komunikacji. 

Interesują Cię nasze usługi?

Powiązane usługi

Usuwanie Negatywnych Opinii

Usuwanie Linków z Google

Monitoring Opinii w Internecie

WOMM – Marketing Szeptany